Szkła na wymiar do sklepów

0
1604

Szkło antyrefleksyjne na wymiar idealnie sprawdzi się w witrynach sklepowych. Specjalna powłoka daje mu lepszą przejrzystość, dzięki czemu klienci bez problemu mogą zapoznać się z ofertą sklepu. A jak wiadomo, reklama dźwignią handlu – zainteresowany ofertą klient chętniej dokona zakupu!

Szkło antyrefleksyjne – o co chodzi?

Antyrefleksyjne szkło na wymiar sprawdzi się do oprawy wszelkiego rodzaju cenników, zdjęć celebrytów odwiedzających sklep czy ramek z dyplomami, certyfikatami i zezwoleniami. Zaletą szkła antyrefleksyjnego jest to, że niezależnie od tego, pod jakim kątem do niego stoimy, nie odbijają się w nim refleksy przesłaniające widok tego, co chcemy zamknąć za szkłem. Wszystko to dzieje się dzięki wyjątkowej powłoce rozpraszającej światło. Nieodbijające szkło nadaje się także do użytku prywatnego, kiedy zależy nam, żeby zdjęcia w ramkach albo pamiątkowe plakaty zawsze były dobrze widoczne. Przecież na piękne rzeczy chcemy patrzeć stale, a nie tylko stojąc bezpośrednio przed nimi!

Szkło z antyrefleksem przycinane na wymiar będzie dobrym rozwiązaniem także wtedy, kiedy w sklepie posiadamy gablotki z produktami, które stanowią jednocześnie ofertę i ozdobę salonu. Coraz częściej spotkać się można z rozwiązaniami przeszkleń ze szkła antyrefleksyjnego w salonach manicure, sklepach z galanterią skórzaną czy salonach jubilerskich. Zaletą szkła nieodbijającego refleksów jest ochrona produktów przed działaniem kurzu, zabezpieczanie produktów z wystawy przed płowieniem koloru czy niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Jeśli w nagrzanym miejscu za zwykłą szybą wyeksponujemy torebki ze skóry, musimy liczyć się z możliwością zniszczenia materiału.  

Szkło na wymiar – idealne dla Twojego salonu

Szkło na wymiar sprawdzi się także w salonach optycznych czy sklepach sportowych, kiedy na wystawie znajdują się pojedyncze egzemplarze danego produktu. Kiedy klient będzie chciał przymierzyć oprawki, a wystawy nie chroni antyrefleksyjna szyba, spotka się on z dyskomfortem nagrzanych okularów.

Czasami klienci szukając inspiracji na prezent, przyglądają się witrynom sklepowym, by po pewnym czasie wrócić do sklepu i ostatecznie, po zastanowieniu dokonać zakupu. Ułatwmy im możliwość obejrzenia produktu przez szybę i wymieńmy gabloty na szkło antyrefleksyjne.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here