Franczyza w małym mieście to świetny sposób na zarobek. Jak zacząć prowadzić firmę w takim modelu biznesowym? Jaki sklep otworzyć w małym mieście? Czy taki biznes może być głównym sposobem na utrzymanie? Jak finansowo wygląda taka inwestycja i jakie korzyści może przynieść franczyza w małym mieście? Na te i inne pytania odpowiemy w poniższym artykule.
Jaki biznes otworzyć w małym mieście, aby przynosił jak najwięcej zysków?
Mając trochę oszczędności na koncie, warto zastanowić się, w jaki sposób je wykorzystać, by zapewnić sobie rozwojowe zajęcie zawodowe. Odpowiednim rozwiązaniem może być na przykład własny biznes. Prowadzenie działalności nie musi wiązać się z wysokimi kosztami – dobrą metodą na obniżenie progu wejścia jest franczyza w małym mieście.
Wystarczy niewielki nakład finansowy, aby mieć własny sklep ze wsparciem większej firmy zewnętrznej. Od razu jednak rodzi się pytanie, jaki biznes otworzyć w małym mieście, by móc liczyć na korzystne warunki. W przypadku sklepów świetnym wyborem może okazać się znana niemal każdemu Żabka – franczyza ma już ponad 9 tysięcy punktów w całej Polsce, zarówno w większych, jak i mniejszych miastach.
Żabka – franczyza opłacalna nie tylko w dużych miastach
Otwierając nowy sklep w małym mieście pod parasolem większej firmy, warto trzymać się znanych marek, które od samego początku zapewnią zaufanie ze strony klientów. Pod względem rozpoznawalności w Polsce wyróżnia się właśnie Żabka – franczyza z zielonym szyldem jest rozpoznawalna przez aż 93% mieszkańców naszego kraju.
To sprawia, że jest to perspektywiczna inwestycja, dająca szansę rozwoju w każdym miejscu (która zwróci się niemal w każdym przypadku). Klienci napędzani są sami, widząc znane logo i mając na uwadze bogatą (oferowaną przez sieć) ofertę produktowo-usługową – dzięki temu nigdy nie brakuje ruchu, niezależnie od lokalizacji sklepu.
Jaki sklep otworzyć w małym mieście i nie stracić pieniędzy?
Franczyza w małym mieście to bezpieczny interes, w którym ryzyko utraty zainwestowanych środków jest stosunkowo niskie. Możemy liczyć na wsparcie ze strony franczyzodawcy, dostęp do różnych materiałów szkoleniowych i możliwość skorzystania z bezpośrednich dostaw do sklepu czy nowoczesnych narzędzi wspierających w prowadzeniu biznesu. Otwarcie sklepu w takim modelu to nie tylko szansa na pozyskanie klientów przez rozpoznawalny szyld, lecz także skorzystanie z know-how wypracowanego przez lata.
Zadając sobie pytanie, jaki biznes otworzyć w małym mieście, należy wziąć pod uwagę również warunki umowy, zwłaszcza dotyczące początku współpracy. Żabka wymaga wkładu własnego wynoszącego jedynie ok. 5 tys. zł, zapewnia nowym franczyzobiorcom m.in. wyposażony i zatowarowany sklep, wsparcie serwisowe, logistyczne czy marketingowe, a także szansę na skorzystanie ze specjalnego ubezpieczenia “Polisy na biznes” zabezpieczającej na wypadek niepowodzenia.