Pamiętasz kubek reklamowy jakiejś marki? Czy przypominasz sobie, jaki miał kolor, jak wyglądał nadruk na nim i jaką markę promował? Jeśli tak, oznacza to, że został bardzo dobrze zaprojektowany. Jeśli jednak Twoja odpowiedź brzmi „nie”, warto zastanowić się, dlaczego tak się stało. Z pewnością chodziło o to, że napis na kubku nie był chwytliwy, a logo na nim nadrukowane po prostu nie wkradło się w Twoje gusta lub nie zaskoczyło Cię niczym nowym. Jest to bardzo dobry dowód na to, że nadruki na kubkach powinny być dokładnie przemyślane, kreatywne i wpadające w oko!

Przede wszystkim – autorski pomysł oraz odpowiedni model kubka

Kluczem do sukcesu, jaki może zapewnić kubek reklamowy, jest przede wszystkim wymyślenie go. Marzeniem każdego biznesmena, który korzysta z tego rodzaju gadżetów reklamowych jest kubek, który nie pozwala przejść obok siebie obojętnie. Zwraca uwagę, skłania do refleksji, zmusza do zatrzymania się i zapamiętania efektu, jaki znajduje się na kubku. Warto więc dokładnie przemyśleć tę sprawę, by móc cieszyć się faktycznymi zyskami z tak przeprowadzonej kampanii reklamowej.

Decydując się na nadruki na kubki, warto wpierw dokładnie zastanowić się nad wizją, jaka nam towarzyszy. Jeśli Twoja firma ma jakiś związek z kawą, herbatą, przyborami kuchennymi, albo w jakikolwiek sposób nawiązuje do tych tematów, kubek z nadrukiem to fantastyczny pomysł na promocję.

Niezwykle elegancko w obecnych czasach prezentują się kubki bambusowe oraz stalowe. Ceramiczne filiżanki kradną miękkie serca kobiet, a termosy są świetnym gadżetem do szkoły, czy na zajęcia na studiach. Nadruki na kubki wymagają czegoś niebanalnego, wyjątkowego, czegoś, czego jeszcze nikt na rynku nie widział. Z biegiem czasu jest o to znacznie trudniej, jednak nic nie stoi na przeszkodzie Twojej kreatywności.

Po drugie – metoda znakowania oraz idealny projekt

Chcesz by nadruki na Twoich kubkach były trwałe i nigdy nie straciły na wartości? Warto dokładnie przemyśleć metody znakowania. Niektóre bowiem świetnie się prezentują, jednak nie są w ogóle odporne na ścieranie. Jest to cecha głównie tańszych gadżetów, warto więc wydać nieco więcej pieniędzy, by móc cieszyć się prawdziwie niezniszczalnym kubkiem, na którym logo przetrwa bardzo długo.

Nadruki na kubki to bardzo ważny temat. Należy go dokładnie przemyśleć, gdyż muszą one trafiać w gusta zainteresowanych, którzy mają zwrócić uwagę na logo Twojej firmy i bliżej się nią zainteresować. Kiedy już ustalisz, co ma znajdować się na kubku, wystarczy zamówić odpowiednie produkty i przystąpić do kampanii.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here