Praca sekretarki to bardzo odpowiedzialna praca, która skupia w sobie wiele rozmaitych czynności. Często towarzyszy nam błędne wyobrażenie na temat tego zawodu kojarzonego z parzeniem kawy i odbieraniem telefonów. Praca sekretarki jest bardzo odpowiedzialnym zadaniem z tego względu, że to ona w dużej mierze organizuje plan zajęć swoim szefom. To właśnie sekretarki umawiają interesantów na spotkania, przygotowują niezbędne dokumenty i załatwiają szereg spraw w imieniu swoich szefów. Ponadto do zakresu obowiązków sekretarki należy nierzadko zwoływanie zebrań i zawiadamianie o nich zainteresowanych osób, dokonywanie rezerwacji hoteli i obsług podróży służbowych. Dobrze zorganizowana sekretarka dba o dobry wizerunek firmy w której pracuje oraz swojego bezpośredniego przełożonego. Kompetentna sekretarka potrafi załatwić wiele spraw w imieniu swojego pracodawcy, o których ten nawet nie musi pamiętać. Dobra sekretarka to taka, która nie zwraca na siebie zbytniej uwagi i jest cieniem swojego pracodawcy.

sisr.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here